Wat hebben we gedaan
Het begint met goed luisteren en kijken
Eerst hebben wij met deze opdrachtgever gesproken over het hotel. Wij zijn op locatie geweest om de sfeer te proeven en te kijken waar Hotel de Werf voor staat. Hierna zijn wij begonnen met het schetsen/ uitwerken van verschillende ideeën voor het logo.
Uiteindelijk hebben we in goed overleg een keuze gemaakt en zijn wij dit gaan toepassen op diverse producten voor het hotel. Wij hebben eerst het ontwerp gemaakt voor de raambelettering voor de voorzijde voor het hotel. Hierin komen zowel het logo als de hexagoon vorm terug in het ontwerp. Deze hexagonen zijn gemaakt van speciaal etched glas folie dat wel licht door laat, maar geen inkijk geeft.
Ook hebben wij het logo mogen uitvoeren als een zogenoemde flatbox lichtreclame. De vorm van de hexagoon hebben wij in een speciale lichtbak (flatbox) laten produceren. Het logo wordt door middel van een doorgestoken oppaal verwerkt in de lichtreclame waardoor het logo ook prachtig mooi verlicht te zien is.